GYM & DANCE

SVW Gym & Dance

SVW Gym en Dance is een bloeiende vereniging sinds 1947 met diverse sportmogelijkheden. Voor kinderen van 3 t/m 5 jaar bieden wij Snuffelsport aan. Vanaf 6 jaar worden er Dance lessen aangeboden in verschillende groepen. Kijk voor uitgebreide informatie over de sportmogelijkheden onder de link ‘vereniging’. SVW Gym en Dance houdt de sporters en ouders op de hoogte via website, social media (instagram, facebook) en nieuwsbrief (SVWeetje). De nieuwsbrief verschijnt ongeveer 6 x per jaar via de mail. SVW Gym en Dance is aangesloten bij de KNGU. Via de KNGU is ook een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten.

Voorstelling in Theater De Harmonie in Leeuwarden

pedagogisch sportklimaat

SVW Gym en Dance hanteert een pedagogisch sportklimaat. Hierbij wordt als uitgangspunt de opgestelde verklaring van KNGU gehanteerd:

TRAINERS

Bij SVW Gym & Dance werken we met gediplomeerde trainers die regelmatig bijscholing volgen om de lessen volgens de laatste standaarden en trends te kunnen geven.

KARIN HAK-GIJZEN

Trainer Dance

Wat vinden de dansers zelf van Gym & Dance?

Wij vinden Gym & Dance echt super cool! We leren vet leuke dansen en we mogen ook vaak optreden. Dansen voor een volle zaal in de Harmonie was erg spannend, maar een ervaring om nooit te vergeten!!

Elisa en Mette

Beide 13 jaar en dansers bij de oudste groep van Dance